eBA İş Akışı

eBA İş Akışı Yönetim Sistemi

Özellikleri

  • İş süreçlerini otomasyonunu sağlar
  • İş süreçleri maksimum etkinlikte çalışır
  • Verimliliği artırır
  • Kağıt kullanımını azaltır
  • SAP, AXAPTA, Oracle, Netsis, Logo, Nebim, Mikro gibi popüler ERP sistemleriyle kolay ve hızlı entegre olabilir
  • Kurumsal portallar ile web servisleri üzerinden entegrasyona izin verir
  • Sharepoint portal ile kuvvetli webpart entegrasyonu için hazır yapılara sahiptir
  • Kağıt üzerinde takip edilen iş süreçlerinin elektronik ortamda yönetilmesini sağlar
  • Elektronik ortamda mevcut operasyonel sistemlerle konuşarak hatalı veri girişinin engellenmesini sağlar
  • Kurum içerisindeki tüm uygulamalarla entegre olabilir
  • Etkin yönetim sayesinde toplam süreç maliyetini azaltmaya katkı sağlar
  • Kurum bilincini artırır
  • İş süreçlerinin standarizasyonunu sağlar
  • İş süreçlerinde takip edilebilirliği artırır
  • Orta seviye kod bilgisi ile süreç tasarlamaya olanak sağlar
  • Rol bazlı iş akışların oluşturulmasına imkan tanır
  • Hatayı minimize eder
  • IT Sistemlerine olan güveni artırır
eBA Doküman Yönetim Sistemi

eBA Doküman ve Belge Yönetim Sistemi

Özellikleri

  • Kurumsal hafızanın oluşmasını sağlar
  • Güvenli erişim altyapısı sunar
  • Doküman versiyonlamaya imkan tanır
  • Profil Formları sayesinde dokümanların kaydı sırasında belirlenen kişiler tarafından onayının alınmasını sağlar
  • Check-In / Check-Out mekanizması ile dokümanlara erişimi kontrol altına alır
  • TS13298 standardına uyumludur
  • Resmi yazışmalarda uygulanacak usül ve esaslar hakkındaki yönetmeliğe uyumludur
  • Standart dosya planı uyumludur
  • Dokümanların elektronik olarak imzalanmasına olanak tanır
  • DTVT uyumludur
  • KEP üzerinden yazışma için hazır altyapı sunar
eBA Dashboard

eBA Dashboard

Özellikleri

  • Kompleks veri yapılarının kolay raporlanabilmesini sağlar
  • Karmaşık raporların görsel öğelerle sade ve basit gösterimine imkan verir
  • Rapor sonuçları üzerinden kolay analiz imkanı sağlar
  • Kolay ve hızlı tasarım ile anında iş ihtiyaçlarına yönelik görsel raporların oluşturulabilmesi için en uygun yapıyı sunar
  • Geniş veri kaynağı desteği ile tüm operasyonel sistemlerden gelen dataların konsolidasyonu
  • Harita, göstergeler, çubuk ve pasta grafikleri ile minimum eforla rapor ve dashboard tasarımına imkan verir